Thursday 20 July 2017

Burris Forex 3 12x56 Pris


Burris Four X 3-12x56, 4 mlys Nye Burris Four X er en svrt prisgunstig kikkert. Forstrrelse fra 3 até 12 ganger dekker de fleste behov og 56 mm objektiv gir en stor utgangspupill og lyssamlende egenskaper. Siktet har belyst retikkel med 10 lysniver, og det har automatisk avstenging etter 3 timer. Objektiv-linsen Har HiLume Stormcoat, e belegg som lar vann prelle carta av linsen s det alltid er klart til bruk. Markedets beste kjp for en 3-12x56 med lys Forstrrelse: 3-12x56 Objektiv Dia. 56 mm. Retiro: 4 mlys Skumringsfaktor: 11,2-22,3 yeavstand: 8,9 -10 cm Sinsfelt 100 metros: 11,7-3,3m Utvendig Obj. dia: Treffpunkt korreksjon pr. klikk 100 metros: 0,7cm. Rrdiâmetro: 30mm Lengde: 386 mm. Vekt: 671 gramas. Batteri: CR 2032. Butler Creek: ye: 17 Obj: 51Registrert: 27 Sep 2010, 19:23 Innlegg: 1173 Bosted: stfolds kjerne Har testet burris quatro x med 56mm lyspning i mrket p villsvinjakt i skne. Det var n i januar. En kamerat av meg har den kikkerten p weatherby rifla si. Frste kvelden hadde han skudd sjangse, men nr han titta i kikkerten var det is p linsene s han fikk ikke skutt Jeg testet den p revejakt kvelden etter midt p nattaen og den funket ganske greit. Kan ikke g galt med en slik en i den prisklassen. Kameraten min ga 4900 para kikkert med leupold qwr ringer hos winge vpen. Selv er jeg glad for em jeg kjpte zeiss duralyt i 3x12-50 istede. Den ga ett klarere bildet nr vi satt ute i svarteste skne natta i 22minus. A minha maior preocupação é que, quando eu estiver morto, minha esposa vai vender minhas armas para o que eu disse que paguei por elas. Hva var grunnen til at det ble is p linsene Tempraturforskjell fra ute inne eller Kondens fra pusten til jegeren kanskje Jeg har vrt prvd Duralytten flere ganger i butikken og jeg synes den er uskarp i kantene ogs blir rette linjer byd i bue mot kantene ogs. Retirar no seu idioma: não é permitido por quatro vezes, 3-12x56. N har jeg ikke prvd noen av kikkertene p lenger avstander da. Hvor stor forskjell synes du det egentlig var p to to kikkertene Er virkelig duralytten vrt 3000kr mero Har tittet litt p quatro xn ogs. Er veldig usikker p hvem jeg skal velge. Isingen vet jeg ikke hva kommer av. Fire forskjellige kikkerter som fikk samme behandling. Alts ut i bilen, kjre til postene ogs sette seg p postene. Jeg syns duralyten var bedre p nattan, homens p dagen syns jeg di er hipp som happ. Selv ville jeg kjpt duralyten igjen, og det ville kameraten min som kjpte seg burrisen ogs gjort. Men det har nok litt med navnet p kikkerten gjre ogs. Burrisen er en god kikkert til prisen. Tror holstad vapen hadde até 4500kr n om dagen. 3000kr mer Burrisen koster som regel ca 5000kr hos en schou forhandler. Duralyten koster 6000kr hos xxl. Por favor, é a maior preocupação que, quando eu estiver morto, minha esposa vai vender minhas armas para o que eu disse que paguei por elas.

No comments:

Post a Comment